2019. április 15., hétfő

Áron még este 3/4 9-kor nem ért haza


20190415 hétfő

Áronhoz 7:45-kor rohantam be, de megnyugtatott, hogy ma elmarad az első óra. A szobája még mindig egy romhalmaz.

Reggeli előtt leviszek egy ballon vizet a smaragdfának, de a fő cél, hogy megnézzem a rügyeit. Az eredmény kisebb a vártnál. Nagyon kicsik a rügyek és a legnagyobb levélkezdemény is csak 15 mm-es.

Levittem a szemüvegem az Anzsu Optikába, hogy pótolják a letört orrnyereg támaszt. Az optikus nem talált hozzá alkatrészt, de megrendeli és majd értesít, amikor lesz.

Az autót felakasztottam a Rétköz utcai töltőre, pedig még volt benne 190 km hatótáv. Mire este levettem már 285 km lett benne.

Este ¾ 9 van és Áron még nem ért haza. Nem tudom, hogy miért csinálja ezt és miért így csinálja? Se este, se reggel nem szólt a programjáról. Nem tud küldeni egy SMS-t, hogy Apa ne izgulj, itt és itt vagyok, 9-re hazaérek.

A telefonja ki van kapcsolva.  Most először a mentőket hívom és majd csak később a rendőrséget.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése