2019. április 27., szombat

Gumipont és Áron várás


6-kor ébresztettem magam, mivel a Gumipontnál tegnap azt mondták, ha nincs megbeszélt időpontom, akkor legjobb lenne, ha ½ 7-re odaérnék.

Majdnem időben érkeztem és nagyon hamar lecserélték mind a négy téli kereket az előre bepakolt nyárira.

A piac és a hentes csak ezután következett. Esztike még nem volt ott ezért tejet csak a vegyesboltban tudtam venni. 

Vettem még egy vekni kenyeret, különféle palántákat (zeller, cukkini, petrezselyem, paradicsom).  

A hentesnél két csirkecombot és egy szál sütnivaló kolbászt, az Italbarlangban pedig egy üveg Unicumot és egy palack sört.

Itthon a kolbász 1/3-át megsütöttem és friss kenyérrel, csípős paprikával, mellé egy tejeskávé, meg is reggeliztem.

Odakint esik az eső és hűvös van. Csak estére várható, hogy 18̊˚C fokra enyhül az idő.  

Hát délelőtt már nem érkezik meg Áron, mert már dél van.

Már sokat enyhült az idő és az eső sem esik, ezért kimentem konyha kertészkedni. Elültettem a friss beszerzéseim egy részét (két tő paradicsom és két cukkini).

Áron azt írta Viberen 16:08-kor, hogy "indulok". Hat óra előtt kimegyek a buszmegállóhoz, mert két óra szokott lenni a teljes menetidő, esetleg viszek magammal egy könyvet.

Megvártam, amíg megérkezik. Nekem két órát szokott tartani a teljes út, ha busszal jövök, neki három órát tartott, mert 19:08-ra érkezett. Nem voltam türelmetlen, mert olvasgattam. A fő az, hogy most itt van.

Megérkezve elültettem a két zellert is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése