2019. április 8., hétfő

ErsteBank

Csak félálomban konstatáltam, hogy Áron elindult.

Reggel bekaptam egy körözöttes kenyeret és hozzá egy tejeskávét, azután indultam az Erste Bankba. Igyekeztem a legköltségkímélőbb módon megszüntetni a számlámat és leadtam a kártyát is.

Még a MOM parkban akartam megkávézni, ahol Találkoztam P. Anikóval. Jó volt vele elbeszélgetni, mert nekem nagyon hiányzik a szétszéledt Sörkör.

Mutatott fotókat az unokáiról.tettem is neki ajánlatot, hogy az egyiket szívesen elcserélném és adok helyette egy 17 éves fiút, de nem ugrott az ajánlatra.

Délre értem haza.Az autót 90 km hatótávval felakasztottam a Gazdagréti úti töltőre. 

Először adtam a smaragdfánknak egy ballon vizet, mert nem bíztam ebben a szemerkélő esőben.

Felhívtam Bélát, hogy szívesen meglátogatnám ha segítene rendbetenni a notebookom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése