2019. április 19., péntek

Takarítás


20190419 péntek

Reggel először átmentem Judithoz, aki azt mondta 15 percen belül  jönnek hozzám a Katival.

Gondoltam, addig elgurulok a Dobos ABC-be valami reggeli valóért.
Vettem is tejet, tartós tejet, felvágottat, sajtot, tejfölt és sót.

Mire hazaértem már ott volt Kati és kezdte a takarítást. 

Közben Mannát jól megsértette azzal, hogy az ágyneműt lehúzta és kérte, hogy azt is tegyem be a mosásba, mert a macska azon feküdt. Hiába mondtam neki, ogy a Manna tisztább, mint én vagyok, ez sem győzte meg.  

Áron megpróbálta elrakni a tejeket és csiholni némi tüzet a kő alatt.

Befűszereztem az oldalas kockákat, megtűzdeltem fokhagymával és feltettem a kőre sülni. Még néhány krumpli karikát is feltettem mellé.

Áron elment a Leventével focizni. Gondoltam majd farkaséhesen érkezik vissza.

Megpróbáltam a locsolótömlőből egy sérülésmenteset összeállítani vajmi kevés sikerrel.

Kati ötkor úgy döntött, hogy mára befejezte. Kifizettem és próbáltam élvezni a rendet és a tisztaságot.

Pizsu telefonált, hogy holnap eljönnének az IKEA ágyért, de csak akkor ha legalább 2 méter hosszú.
Írtam neki, hogy csak 1,90m. Akkor nem jönnek, mert Stefike azon nem fér el. Ez szerintem butaság, mert Stefike nincs 190 cm magas.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése