2019. április 21., vasárnap

Karalábé palánták előnevelése



Béni csöngetett délelőtt. Hozott korán érő és kései karalábé palántákat.

Az ajtó elé kitett nagy lábos bableves az éjjel egy kicsit megdermedt és így a zsír nagyját le tudtam szedni a tetejéről.
Elindítottam egy nagymosást és a mosogatógépet is.

Már dél is elmúlik, mire le tudom csalni Áront a reggelizéshez. A nagyját egy perc alatt bekapja, a többit pedig viszi fel a szobájába, mert az Internet nem maradhat egyedül.

A nagymosást kiteregettem.

L. Pisti válaszolt a meghívásra, kedd délután meglátogat minket, hogy egy kicsit angolozzunk.

Délután vettem egy nagy lélegzetet, a karalábé palántákat szétválasztottam és beültettem 12 előnevelő cserépbe.

Judit húgom hívott telefonon. Rábeszéltem, hogy holnap reggel üljön fel a vonatra és jöjjön le Dömsödre. Itt megismerkedhet Emőke lányommal és Andrással és Áron segíthet neki megtalálni a köveit is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése