2019. április 25., csütörtök

All that Internet


20190425 csütörtök

Áron időben, 7:20-kor indult el.

Ma elmarad a német társalgás, mert mint azt Zsuzsa mondta, mindig csak a páros hét csütörtökén van. Emiatt elindulhatnánk Mannával Dömsödre, de megvárjuk a holnapot, hátha Áronnak is lesz kedve velünk jönni.

A Duolingo után kicsit elővettem az olaszt, a szavak még csak mennek, de nagyon szenvedek az igeragozásától. Próbálom magamra is alkalmazni a másoknak adott jó tanácsaimat, akarni kell és csinálni kell.

A smaragdfa ma is megkapta az 5 liternyi vizet. Némi nagyképűséggel már mondhatom, hogy elkezdett lombosodni.

A „Szomszédok”-ban egy zöldbab főzeléket, hozzá rántott csirkemellet ebédeltem és utána megvettem a CBA-ban a vacsorához való alapanyagokat, úgy, mint csirke szárny, tejföl és bagett.

Áron 3 óra után jött meg a suliból, azzal, hogy a matek fakultáción olyan nehéz szöveges feladat volt, amit csak deriválással lehetett megoldani.

Hat órakor megkérdeztem Áront, hogy ki készítse el a vacsorát és mikor legyen a vacsora. Azt mondta, majd ő megcsinálja, és majd eldönti, hogy mikor lesz.

Most ½ 9-kor megkérdeztem, de még nem döntött, még az iskolai cuccait se vette elő, csak ül a rendetlenség közepén és Internetezik. Én már kezdek éhes lenni.

9-kor elindultam egy étterembe, megvacsoráztam. 

Most hazaértem 10 óra van, ő még Internetezik.
Nem veszekszem vele, mert fáradt vagyok és az se használ.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése