2019. április 12., péntek

A ZTE wifi router ismerkedése az új Windows 7-tel


 20190412 péntek

Ma Áronnak csak kilencre kellett mennie a suliba.

Reggeli (főtt debreceni mustárral, lágy tojás, tejeskávé) után elkezdtem összekészülődni. 

Áronnal azt beszéltem meg, hogy Manna meg én délelőtt indulunk és Ő majd holnap jön utánunk busszal.

Először úgy tűnt, hogy minden simán fog menni, de azután Manna egyszer csak megérezte, hogy ebből zárt hordozóka lesz és elbújt Áron ágya alá. Nem volt egyszerű onnan kiszedni.

Miután mindent (Mannát is) bepakoltam elindultunk.

Szákikával megbeszéltem, hogy délelőtt útba ejtem a munkahelyén és odahozza a megcsináltatott fűrészlapokat. Ez egy nagy VOLVO teherautó szerviz az 1-es úton. Könnyen odataláltam. Átadta a lapokat, kifizettem és hálálkodtam a segítségéért.

Utána felvettem egy Oszkár-os utast (Csepel Szent Imre téren), akit elvittem Alsónémedi-be. Ez csak egy kis többletkerülő a Dömsödi célunk felé, neki meg úgy tűnt, hogy nagy segítség.

Az M0-áson megint akkora dugó volt, hogy legalább másfél órát ellopott az életünkből.

Délután, de még világosban érkeztünk a bázisra. Odakint hűvös barátságtalan idő van, de bent a házban jó meleg.

Manna megnyugodott, hogy nem kell az egész hétvégéjét a zárt hordozókájában töltenie és elindult csavarogni.

A smaragdfáink itt is elkezdtek rügyezni.

Az újonnan telepített Windows 7 ismeretlennek gondolta a ZTE wifi routert és kérte, hogy végezzem el a beállításait. A négyjegyű PIN kódját nehezen találtam meg a dobozon, mert először a dobozt se találtam.  Végül sikerült összehangolni a Windowst a ZTE routerrel.

  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése