2021. július 16., péntek

A blogbejegyzés újraírása

 20210716 péntek

8-kor ébredtem. 25 °C van, de záporos-zivataros hétvége igérkezik.

A tegnapi hibámat próbáltam rendbehozni, de már csak egy újraírással tudtam néhány emléket megmenteni.

10-kor, - bár nem érdemlem meg -, de lementem reggelizni.

Bármennyire szerettem volna hazamenni, nem mertem megkockáztatni a négy órás oda-vissza utat, ezért inkább a csövesekhez megyek. ott legalább rend és tisztaság fogad.

Délben több mint egy órát meséltettem Bélát az indiai élményeiről. amik olyan érdekesek voltak, hogy csak sajnálhatom, hogy azokat. mint egy interjút nem vettem fel.  

Próbáltam rábeszélni Bélát, aki már többször töltött 2-3 hetet Indiában, hogy írja meg a "Többször jártam Indiában." című élménybeszámolóját, de ebben nem jártam sikerrel. Az ACR mp3-as beszámolóból készítek neki egy kedvcsináló txt-t.

Kora este de már Dömsödön hagymás szalonnás tükörtöjás, késő este (de ez már 10 óra után) még egy kis  halászlé. 

Éjfélkor még belekukkantottam a spanyol Duolingoba. 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése