2021. július 12., hétfő

Irány Dömsöd

 20210712 hétfő

Magamtól nem ébredtem volna, de csörgött a telefon. Hívtak a Sion Security-től, hogy a Dömsödi ház riasztó rendszere akkumulátor hibát jelzett. Abban maradtam az ügyintézővel, hogy amikor ott leszek, egyeztetünk, hogy mikor tudom fogadni a technikust a hiba kijavítására.

A hónap 12.-e kiemelt pirosbetűs nap, mert akkor utalják a havi nyugdíjat.

Kora délután összepakoltam és elindultam Dömsödre. Még a buszmegálló előtt beugrottam a CBA-ba (kenyér, tej, sör, unicum, debreceni). Nagy hőségben jutottam el a Népligeti Volánbusz végállomásig. Ott még ettem egy kakaós csigát, hozzá kértem egy hosszú tejeskávét. Ennél melegebb már csak a buszon volt. 

Bár a Dömsödi buszmegállótól a házig kétszer annyi ideig tartott a gyalogút, mint maga az egész tömegközlekedés, de végül este nyolcra sikeresen eljutottam a bázisra. Kilencig csak pihegtem és pihentem.

A vacsora későre tolódott. Elővettem a mélyhűtőből némi sült csirkecombot és azt melegítettem meg sült krumplival. Elótte persze egy kupica unicum és utána hideg sör, mert Emőke lányom figyelmeztetett, hogy ügyeljek az elégséges folyadékbevitelre. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése