2021. július 15., csütörtök

Valamit nagyon elbénáztam.

20210715 csütörtök_új.txt

Valamit nagyon elbénáztam. Ilyen eddig még sosem fordult elő velem. 

Éppen publikálni készültem a blogbejegyzést, (Ctrl+a és Ctrl+c) amikor a teljes tartalmát kitöröltem. A mentés után már csak az üres oldal mentődött el.

Arra már nem telik a memóriámból és a türelmemből, hogy az egész nap történéseit újra írjam.

Akinek nincs esze, annak legyen notesze. Amire még emlékszem, hogy 

PiZsü-ék Debrecenből hazafele autózva bejelentkeztek, de felém már nem tudtak jönni, mert az M3-on mentek.

Délelőtt a Sion Security technikusa kijött és kicserélte a riasztórendszer akkumulátorát.

Még halványan az is rémlik, hogy megint jött a járőr, de ez még csak figyelmeztetés volt, hogy a gazt és főleg a parlagfüvet takarítsam ki a három kertből. 

A reggeli és az ebéd nem olyan lényeges, mert az zinte mindig ugyanaz.

Még világosban átmentem egy kis körtét szedni, de hamar elfáradtam. 

Már az is pihenésnek számított, hogy megmostam és leülhettem a körtéket pucolni. Utána bekerültek a hűtőbe.

Vacsorára a Préri Étteremből, hozattam egy ponty halászlét, amibe még bekevertem egy kis külön főtt gyufatésztát.

Mindent egybevetve nagyon neheztelek magamra, hogy a hosszú, gondosan leírt naplómból csak ennyire tudtam visszaemlékezni. 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése