2021. július 30., péntek

Emőke és Csabi

 20210730 péntek

Ébredés 9-kor.  Reggelire füstölt szalonnán újhagyma és tükörtojás.

Emőke azt írta, hogy úgy beszéljem meg Ivánnal (a kertész) a találkozót, hogy ők kb. 1/2 3-ra érnek le Dömsödre Csabival. 

Ivánt kis biztonsággal 1/2 4-re hívtam át.

Levélben még azt kértem Emőkétől, hogyha Áron megtalálja az e-bike töltőjét, akkor mind a kettőt hozzák le.

Emőke és Csabi megjöttek és létre is jött a megbeszélés. Iván olyan sokat kért a telkek kitakarításáért, hogy azt mondtuk, erre még később térjünk vissza.

Csabi elvitt minket a CBA-ba. Ott csak Emőkével mentem be. Vettünk csirkecombot Unicumot, sört, krumplit, üveges lecsót és lecsókolbászt.

Visszajövet kimentünk a Dunára. Én leúsztam a félórás penzumot. A víz ideális volt, az úszás nagyon jól esett.

Csabi betette a fűnyírót meg a pótakkut a töltőjével az autóba, Emőke mindent bepakolt a hűtőbe, azután lassan elindultak hazafele. Nagyon jó volt, hogy itt voltak.

Estig még volt egy kis szövegbevitel.

Vacsorára megmelegítettem egy korábban megsütött csirkecombot és utána az Emőke hozta sárgadinnye. 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése