2021. július 8., csütörtök

SCA

 2021.07.08. csütörtök

8-kor ébredtem. Először belenéztem a leveleimbe, belelapoztam a hírekbe, majd közzétettem a tegnapi kissé hosszúra sikeredett blogbejegyzésemet.

10-kor lementem reggelizni. (Egy kis sült kolbász, mellé egy-két kanál lecsó friss kenyérrel, utána tejeskávé.)

Judittal beszéltem telefonon. hogyha Levente ráér és szeretne pénzt keresni, akkor lenyírhatná nálunk a füvet. Koradélután Levente visszahívott, hogy holnap (pénteken) este 7-8 között átjön és megbeszéljük.

Emőkének elsőre nem sikerült az SCA befektetői belépése, mert Alex szerint az elküldött, kitöltött adatlapjához nem volt fényképes igazolványa becsatolva.

A mai hiradások szerint két hét múlva (július 22.-én) érhetők el az egyetemi felvételi eredmények. Addig csak drukkolhatok Áronnak.

Este megettem a maradék palacsintát, de csak porcukrozva, mert a reszelt diós baracklekvárt nem sikerült megtalálnom. 

Nyolc óra után még hosszan beszéltem telefonon L. Andreával és hívtam, hogy mint évekkel ezelőtt tették, alkalmasint R. Julival látogassanak meg Dömsödön. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése