2021. július 3., szombat

MT Ügyfél azonosító

 20210703 szombat

A lusták 1/2 9-kor ébrednek és csak 9-kor mennek le reggelizni. 

Z. Gábor telefonált, hogy 1/2 2-kor átjön, leszereli a szivattyút, hazaviszi és otthon összeépíti nekünk az új rendszert.

Sajnos Mariska (a mosogatógép) felmondta a szolgálatot.

Gábor időben megérkezett és magához vett minden cuccot, ami a szivattyúhoz kellett. Klári átküldte a Préri ételszolgáltató elérhetőségét, ahonnan rögvest rendeltem egy ponty halászlét.

Ebédre meg se tudtam enni az egész adagot, de majd vacsorára.

Ebéd után egy kis pihenés.

Délután átutaltam a két otthoni Telekom szolgáltatást. Nem volt teljesen egyszerű, mert nem találtam az MT ügyfél azonosítómat. 

Nosza felhívtam a Telekomot (és most kell megkapaszkodni!) Minden létező adatomat bemondtam, (név, email cím, telefonszám, a szolgáltatás helye, stb.), ja kérem, ők az ÉN ÜGYFÉL AZONOSÍTOMAT még nekem sem adhatják meg. Segíteni akartam, hogy tudják, hova könyveljék a beérkező pénzt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése