2021. július 21., szerda

száraz nap

 20210721 szerda

1/2 7-kor ébredtem. A tegnap esti vacsorából semmire nem emlékszem, de a nyomokból itélve minden rendben volt. Egy biztos, hogy a whiskys üveghez egy darabig hozzá se fogok érni.

Egy kis Spanyol Duolingo. Már egy cseppet kezd könnyebben menni.

Délben lementem és bekebeleztem a tegnapról maradt csirkecombot és sült krumplit. (Előtte NO UNICUM, NO WHISKY), száraz napok jönnek. Utána tejeskávé.

Odakint kora délután 28 °C van, de hétvégétől visszatér a kánikula.

Döbrönte Józsi (az MTT-ben volt kollégám és beosztottam bejelentette, hogy holnap meglátogat Dömsödön. Azt hittem, hogy az együtt töltött idő alatt egy életre elege lett az állandó szekatúráimból, de nem. Egy alkalommal meg is jegyezte, hogy akkoriban sokat tanult tőlem.

Béla segített lecserélni a vírusírtót lecserélni és egy általános nagytakarítást végezni  a notebookomon.

Próbáltam a fűnyíróval tenni egy kőrt a kertben, de nagyon nehezen ment.

Ma estére rendeltem a Préri étteremből egy ponty halászlét és túrós palacsintát, holnap délre pedig egy menűt. 

Este 8-kor meg is érkezett a pontyhalászlé, de a két túrós palacsintából már csak az egyik fért a bendőmbe.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése