2021. július 13., kedd

Duna

 20210713 kedd

9-kor napsütéses reggelre ébredtem. A reggeli sült debreceni sajttal töltve, rozskenyérrel és tejeskávé.

Telefonáltak a Siontól, hogy csütörtök délelőtt jönnek cserélni a riasztó rendszer akkumulátorát.

A csomagküldő futárszolgálata 10-kor hozta meg a 60 méter hosszú locsolótömlőt. 

Remélem, hogy ma már nem vesz körül a civilizáció és nomád módon pihenhetek.

Egy 13 perces Oxford Online English letöltése becsúszott, de akkor már rá is szánom ezt a majdnem 1/4 órát es meg is hallgatom. 

Délután Béla figyelmeztetésére bepótoltam néhány blogbejegyzés elmaradt publikálását.

Most, hogy már elmúlt délután 5 óra és elmúltak Müller Cilike fenyegetései. kimentem a Dunára, hogy leússzam a napi fél órás penzumot. A Duna vize jobb nem is lehetne. Selymes meleg, miközben hűsítő.

Este 1/2 8-kor megmelegítettem az egyik sült csirkecombot és rozskenyérrel, kovászos uborkával megvacsoráztam. Utána sör. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése