2021. július 26., hétfő

Férfi munka

 20210726 hétfő

8-kor ébredtem.

Tegnap óta nem járt erre Hamupipőke és egyetlen csinos mosogatólány sem szólított meg, hogy vegyem el feleségül, viszont a piszkos edények halomban állnak. Nincs más hátra, mint előre.

A feladat adott, a képlet egyszerű: Addig nincs reggeli, amíg a halomban álló szennyes edények nincsekek elmosogatva.

9-kor lementem és amikor megláttam a nagy kupacot, azt hittem, hogy ennek soha nem tudok a végére járni.

Elzártam a mosogatótál lefolyóját és félig teleengedtem forró vizzel. Beletettem a upac felét és egy adag mosogatószert. Először jött a dörzsi, majd a mosogató szivacs és utána jöhet  a kupac második fele. 

Végül lecseréltem a vizet hideg öblítő vízre és a leöblítés után az összes tányér mehetett a csepegtetőre.

Nem is hiszem el, 3/4 11-re végeztem.

Mosogató lányok, egyelőre nem nősülök meg, ez férfi munka volt. Már 


reggelizhetnék, de előbb ezt a mosogatást kipihenem. A pihenésből visszaalvás lett, 

amiből csak köra délután (14:30) ébredtem.

"Sasszem Béla" felhívta a figyelmem a blog naplóm néhány hibájára, 

Pl. két vasárnap van. Ez a vasárnap duplázódás, irodalmi emlékeim szerint már nálam sokkal nagyobb  íróknál is előfordult. Lásd: Eric Knight: "Nincs többé hétfő"   http://www.studiolum.com/wang/hu/eric-knight-nincs-tobbe-hetfo.htm 

A folyamatos időeltolódások, csúszások miatt már nem regisztrálom az étkezések időpontját, de ste még megettem a Préri Étterem szálltotta Székely káposzta felét. Még .tejfölt is találtam hozzá a hűtőben

n.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése