2021. július 17., szombat

Kajakozás, úszás

 20210717 szombat

Lustasági rekord. 12-kor ébredtem. Így kezdődik egy haszontalan ember napja.

Kicsit még visszajön a nyár. Egy hét múlva még 30°C fölé is felkapaszkodik a hőmérő mutatója.

Elfogyasztottam a kései szokásos reggelit, de tejeskávé nélkül, mert nincs itthon tej.

Napközben Béla Indiai úti élményeit írtam az ARC felvételéről, mintha diktálta volna.

Du. 5 óra fele megérkezett Emőke lányom.. Hozott mákos guba törtát.

Rögtön birtokba vettük a Dunát. Kajakozás, de én inkább leúsztam a napi fél órás penzumot.. A Duna vize finom volt

Hazafele, de már sötétben bementünk a LIDL-be (kenyér, tej, sör, unicum)

Hazaérve be se mertem nézni Áron szobájába, mert Emőke biztosan nem engedte volna meg, hogy visszainduljak Dömsödre..

Megmelegítettem két KFC-s csirkecombot, hozzá csípős ketchup, cékla és sör.

Éjfélkor villanyoltás..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése