2021. július 10., szombat

Indulás Gazdagrétre

 20210710 szombat

Reggel 8 óra után ébredtem.

Áronnal a kapcsolat felvételi kisérletem nem lett sikeres, mert a Messenger üzenetemre nem válaszolt. Ma még próbálkozom, jó lenne ha Norciék holnapi fogadása gördülékenyen menne.Reggelire sültkolbász maradék lecsó és tejeskávé.

Az elrámollás során igyekeztem minden maradékot a mélyhűtőbe tenni, még a felszeletelt kenyér is oda került.. A szemét vagy a kukában vagy a bióban landolt.

Mindent gondosan bezártam és a buszmegálló fele úgy stoppoltam, hogy még megkérdeztem az autóst, hogy nincs-e egy eladó maszkja.

Este hatra értem haza.

Áron sütött valami olaszos kaját, Emőke pedig küldött át főtt kukoricát. 

Mikróban megmelegítettem, megkentem margarinnal, megsóztam. 

Mindkettő nagyon finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése