2021. július 20., kedd

Sült csirke és whisky

 20210720 kedd

3/4 9-kor ébredtem. Ne szépítsük a dolgokat, ez már a lustaság első jele.

Friss levegő, friss agy. Ha már kinéztem magamnak Lorenzo Paraguay  országát,hadd menjen egy kis Duolingo Spanyol bele. Azt gondoltam, hogy az olasz nyelv ismeret miatt könnyü dolgom lesz, de az nem sokat segített.

1/2 2-re készült el az ebéd (sült virsli és mellé sült. panírozott sült hagymakarikák, kovásos uborka, rozskenyér és sör..

Közben kivettem a mélyhűtőből a csirkecombokat, hogy egy kicsit felengedjen.

Késő délután Gábor áthozta a Burbon whiskyt, amit Klári vett nekem.

Megnéztem a konyhakertet, már az sem a régi. Alig találtam  paradicsomot (csak két kissebbet), paprikát meg egyet sem. Valamit nem csináltam jól, mert most még a csapadék hiányra sem panaszkodhatok.

Az egyik csirkecombot kettévágva elkezdtem fokival megtűzdelni és fűszerezni, közben a whisky is fogyott ásványvizzel lazítva rendesen. A serpenyőbe a combok mellé bekerült egy felkarikázott krumpli is.



.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése