2021. július 1., csütörtök

Absztinencia

 20210701 csütörtök

3/4 8-kor ébredtem. Megjött a hidegfront. Igazi lehülés van. 20 fok körül ingadozik a hőmérséklet. Most már a kánikula folytatódása se lenne nagy probléma, merr odakint a Duna is úszható hőmérsékletű és a házon belüli klíma távvezérlőjének is fel vannak töltve a ceruza méretű akkujai.

Nem ment egyszerűen a felkapaszkodás az Internetre. többször újra kellett indítanom a routert.

A reggeli sült bacon szalonna, rajta tükörtojás és utána tejeskávé.

Az Oriana Fallacci: "Levél egy meg nem született gyermehez." kis regényt nem tudtam letölteni, viszont át tudtam utalni a júliusi Sion Security számlát. (jöbb lett volna fordítva.)

Már elmúlt dél és ma még se a pálinkába, se az unicumba, sőt a sörbe se kortyoltam bele. Igazán rám 

férne egy kis öndicséret. Mi lenne, ha egyszerűen átmennék anti alkoholistába? A '70-es évek közepén 

is csak azért tudtam verni a mellemet, hogy lám-lám, nem dohányzom, mert közben volt otthon 

cigaretta. 

Közben írtam a (tágabb értelemben vett) családomnak néhány sort a pátyi házra tervezett napelemes rendszer beruházásáról.

Délután folytattam a "A View From A Hill" angol szövegének a kiírását egy txt file-ba.

Az önkéntes absztinencia nem lett túl hosszú életű. Az esti kolbászos lecsó vacsora előtt már lecsúszott 

két kupica törköly pálinka és utána egy pohár sör.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése