2021. július 24., szombat

Nyomaszt az adósság

 20210724 szombat

9-kor ébredeztem. Már most 23°C van és ez napközben még 30 fok föié megy majd.

Délig teljes erőbedobással folytatom a The Secret To A Long And Happy Life szövegbevitelét.

 Annyira nyomasztott, hogy tegnap nem tudtam kifizetni a roston sült harcsát mert a nagy rendetlenségben nem találtam a pénztárcát, viszont díjaztam, hogy ennek ellenére nem hagytak éhezni és nem vitték vissza a vacsorámat.

Ma végre meglett a kis fizető táskám és felhívtam őket, hogy valamilyen módon rendezném az adósságomat.

Délután háromra jönnek és még ők küldenek jutalmul két palacsintát.

Ebédre a partygrillben ( a jó kis NDK grillező 50 éve töretlenül működik) megmelegítettem a tegnapról maradt harcsát és utána egy palacsinta.

Egy kis délutáni szundi után este fele a bevitt szöveg szakaszonkénti google fordítása és kipreparálása. Sziszifuszi, de gyümölcsöző munka.

Vacsorára csak a másik palacsinta és egy bögre tej.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése