2021. július 23., péntek

hol van a pénztárca?

 20210723 péntek

9-kor ébredtem. Az első dolgom az volt, hogy Áronnak gratuláltam a sikeres egyetemi felvételijéhez. Melengeti a szívemet és büszkeség tölt el. 

A lazulás egészen délig folytatódott. Akkor egy későre csúszott finom reggeli. Sült debreceni, két fokhagymás pirítóssal és tejeskávéval.

Elég jól haladok a "The Secret To A Long And Happy Life" szövegbevitelével.

Vacsorára rendeltem a Préri étteremből egy rostonsült harcsát vegyes körettel, tartármártással.

9-re meghozták a vacsotát, de nem tudtam kifizetni.

Arra még telik, hogy szembenézzek a korommal és őszintén leírjam a történteket, de arra már nem, hogy tudjam, hova tettem a pénztácámat a bankkártyáimmal.

Felírtak az adósok listájára, de nem vitték vissza a harcsát. Engem bántott a hülyeségem, de a harcsa íze nem keseredett meg a történtek miatt. Csak a felét tudtam megenni, a többi ment a hűtőbe.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése