2021. július 6., kedd

Emőke és Angi Dömsödön

 20210706 kedd

Az ébredés utáni leveleim olvasása közben egy  Allianz Biztosító GFB díjelmaradás miatti megszüntetésről szóló levele keltett pánikot, de amikor felhívtam őket, elnézést kértek, hogy rossz formalevelet küldtek ki, mert csak üzembentartó váltás történt és minden rendben van.

Megnyugodva mentem fürdeni, amiben hajmosás is volt.

Kicsit rendet csinálok a konyhában, mert Emőke jön értem délután Angival, nehogy "szó érje a ház elejét."

Kora délután megettem a maradék halászlét. és egy diós-lekváros palacsintát. 

Utána átutaltan a Nagyszeben téri garzon biztosítási díját. (remélem, hogy ez az éves díj és nem a havi.) 

Ha már amúgy is ott vagyok a BudapestBank oldalán, akkor forintban átutaltam az SCA-nak a júliusi elmaradt 200 €-ját. 

Hat óra tájban megérkezett  Emőke lányom Angi barátnújével. Ahhoz már késő volt, hogy ússzunk egyet a Dunában, de hazaindulás előtt még beugrottunk egy italra a Dabi holtág étterembe és hazavitelre rendeltünk két adag szürkemarha pörköltöt galuskával és kovászos uborkával. 

Budapestre érve először hazavittük Angélát és csak onnn mentnk Gazdagrétre, ahol Áron annak ellenére nagy rendetlenséggel fogadott, hogy Emőke már Dömsödről telefonált neki, hogy mire hazaérünk legyen rend. Emőke fel is emelte a hangját.

Én megettem egy fél adag szürkemarha pörköliöt. majd lepihentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése