2021. július 5., hétfő

Diós, baracklekváros palacsinta

 20210705 hétfő

Viszonylag korán, 8-kor ébredtem. A nyár nem akar alábbhagyni. Jól is teszi, ez a dolga. Az idokep.hu egész napra 30°C körüli hőmérsékletet jósol.

Délelőtt átjött Gábor és hozta a félig már otthon előkészített szivattyút, de a helyszini installálást félbe kellett szakítania, mert Dömsödön több helyen is akadozott az áramellátás.

Dél tájban rendeltem a Préri étteremből egy ponty halászlét. 

Szerencsére, mire megérkezett, addigra az áram is visszajött és igy a fogyasztása előtt még rá tudtam egy kicsit melegíteni.

Este 8-ra már nagyon megkívántam valami édességet. Akkor az legyen diós -  baracklekváros palacsinta. Macerás ugyan, de ha már megkívántam, hát legyen.

Este 10-kor még átutaltam a Júliusi SCA-t (igaz, hogy a szokásos 1.000 €uro helyett, most csak 800 €urot, de majd még kipótolom.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése