2021. július 31., szombat

Készül a lecsó

 20210731 szombat

Reggel 7-kor ébredtem. Az eső szemerkél.

Felhívtam Ivánt és az Emőkével megbeszéltek szerint lemondtam a kertrendezést.

Reggelire megmelegítettem a hűtőben várakozó sült csirkecombot, utána tejeskávé.

Kötekedő károly (ez én vagyok) beleakadt a Kossuth Rádió Déli Krónika hiradásába.

Üdvözlöm a Kossuth Rádió Hír Igazgatóját és a hírszerkesztőit.
 
Amikor a híreket beolvasó bemondónak a kezébe adták a beolvasandó híreket, nekik nem tűnt fel az alábbi egymást követő két mondat összeférhetetlensége, amik a Déli Krónikában ma délben egy percen belül elhangzottak?  

1. "A nagy hőségre és a csapadékmentes időre tekintettel a Tűzvédelmi Hatóság az ország teljes területére egész napos tűzgyujtási tilalmat rendelt el."

2. "A mezőgazdasági munkálatokat jelentősen megnehezítik az egész ország területén jelenleg áthaladó heves esőzések, záporok és zivatarok."

Délben összeállítottam a tervezett lecsót. A lecsókolbászon kívül került bele vöröshagyma, csípős paprika és apróra kockázott főtt krumpli. A kolbászos lecsó tálalására már csak délután öt órakor került sor. Ennek a készen vett üveges lecsónak az íze meg se közelíti azt, amit én a konyhakertünkben leszedett friss paprikából és paradicsomból. szoktam készíteni.

Délután csak egy lekváros piskóta tekercs volt az uzsonna egy bögre hideg tejjel, viszont vacsorára megmelegítettem egy tányérral a lecsóból.

Tibcsi visszahívott Viberen és arra sarkallt, hogy állítsak be valamilyen ébresztőóra alkalmatosságot és keljek fel minden reggel 7 és nyolc óra között, hogy a bioritmusom normális mederbe terelődjön. El is kezdtem kereskélni a lehetőségeim között. de még nem sikerült a végére járnom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése