2021. július 27., kedd

Kései felkelés

 20210727 kedd

Új lustasági világcsúcs. Ilyen későn még sose ébredtem. Ezzel még Tokyóban is érmes lennék.

Rögtön egy vöroshagymás,füstölt szalonnás tükörtojással kezdtem a napot tejeskávéval.

Napközben (ez a lustáknál, mint én  délutánt jelent), szorgalmasan készült a "The Secret To A Long And Happy Life" szövegbevitele. A haladást tekintve most már tisztán látom, hogy ennek soha nem érek a végére, de élvezem. (Keep up and never give it up!)  Csak így tovább és soha ne add fel! Az eredménytelenség képlete E= lustaság + lassú tempo.

A futár felhívott, hogy 10 perc múlva kézbesít egy utánvételes (12.000.- Ft) csomagot Gazdagrétre. Áron nem érhető el telefonon, de szerencsémre Katikával megtudtam beszélni, hogy átveszi és a pénzt megelőlegezi.

Éjfélkor még lemegyek bűnözni, körülnézek, hogy mi van valami ehető. 

Találtam is a mélyhűtőben egy kis kolbászos lecsó maradékot. Az lett a bűnözés tárgya egy serclivel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése