2021. július 19., hétfő

Nagy zuhé van

 20210719 hétfő

Ébredés 1/2 8-kor

Mondhatni, hogy itéletdő van. Villámlik, dörög, szinte leszakad az ég alja.

Egy levél azonnali választ igényelt. Megírtam.

Átutaltam a Sion Security-nek a riasztórendszerben kicserélt akkujának az árát.

Délután 4-re tolódott az első étkezés.

A CBA-ban vettem csirkecombot, újhagymát és szöktem a csövesekhez. Onnan végül végig zuhogó esőben este 7 után értem a bázisra.

Z. Gábor kijött elém a buszmegállóhoz, így azt az utan nem kellett a sok cuccal gyalog megtennem.

Beérve a házba, mindent elpakoltam a helyére és lepihentem.. Kicsit be is aludtam és csak 9-kor ébredtem fel. Addigra már összeállt, hogy kinek, mit szeretnék írni.

Éjfél előtt már szívesen ennék valamit, de egészségesebb, ha ezt elhalasztom reggelre.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése