2017. február 9., csütörtök

baby étel


Reggel a vizitnél a doktor úr felvázolta a közeli napokra tervezett programot. Emőkének ígérte, hogy kiszedi a varratot és konzultált Emőkével, hétfőre még beírt egy hasi ultrahangot, ami után hazaenged.

Vérvétel után reggelire visszatért a pépes diéta.

Megpróbálkoztam a borotválkozással, de ez a több mint kéthetes szőrzet elsőre nem adta meg magát. Majd holnap újra próbálkozom.

Délelőtt bekötöttek egy fiziológiás sóoldatot és egy vas tartalmú infúziót.
Ebédre a szokásos krumpli püré jött, amit próbáltam kiegészíteni az egyik babyétellel, de az meg teljesen íztelen volt.

Alig, hogy befejeztem az ebédet, jött a gyógytornásznő és kezelésbe vett.

Háromkor megjött Áron, aki egyenesen a suliból jött. Jót beszélgettünk, de négykor már ment haza "tanulni".

Később hívott B. András, hogy mi legyen  Scenic-kel. Az egy hosszabb történet, ha már kimegyek a kórházból, leülünk és megbeszéljük. András nagyon szeret minden üzletén keresni, ha lehet, akkor sokat keresni, de egy végtelenül korrekt üzletember.

A baby étel még úgyis ehetetlenül íztelen volt, hogy szereztem rá egy csipetnyi sót, de legyűrtem, mert Emőke azt mondta, ettől fogok erősödni.


Vacsorára kaptam egy szelet párizsit egy szelet kenyérrel és kefirt, mint kiegészítést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése