2017. február 5., vasárnap

Előkészületek



Minden értelemben rám sütött a nap. Reggel megint fürdettek. Azután vadi új ágyneműt kaptam. Dodó egy nagyon keserű gyomorvédőt adott, ami némi vízzel leöblögetve elviselhető volt. Csak véletlenül hallottam meg, hogy ma 1/2 12 és 12 között van látogatás. Azonnal megírtam a Lánynak. A válasz: akkor jövünk. A doktor úr döntését, hogy ma mégis kapok ebédet, Dodó tolmácsolta. Ennyi jó hír hallatán, a holnapi nyombéltükrözést már biztosan túlélem.

Emőke és Áron, ha nem is 1/2 12-re, de 3/4-re ideértek. Még az a negyedóra is nagyon jó volt, amit velük tölthettem. A halas receptkönyvet nem találták meg, de hoztak helyette egy Good Food folyóiratot.

Miskolczi Marika telefonált és jobbulást kívánt. Elmondtam neki a tervezett Aquaponiát és benne az Ő szerepét.

Áron és Emőke a szép időt kihasználva, a vizit után felmentek a Normafához sétálni.

Én kaptam egy csésze üres zöldséglevest és egy híg krumplipürét. Mindkettő nagyon ízlett. Vacsoránál is megkegyelmeztek. Kaptam egy pohár tejet és hozzá néhány szem kekszet. Az ápolók este öntötték belém az infúziót és a lelket. Amikor látták, hogy még így sem sikerül megnyugtatnom magam, még egy altatót is belém nyomtak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése