2017. február 21., kedd

Dömsöd - Budapest


Nyugodtan megreggeliztem és csak arra kellett figyelnem, nehogy megint ott hagyjam a tápegységet.

A buszmegállónál még maradt arra is időm, hogy bemenjek a Miskolczikéhoz, hátha otthon van az ember és tudok néhány szót váltani vele az Aquaponia házról, de nem volt otthon. Így elértem a 10:50-es távolsági buszt, ami nagyon gyorsan végül 12-re ért a Népligetbe, ahonnan fél óra alatt hazaértem. Az autóbusz utat hazafelé is nagyon ól ki tudtam használni a könyvolvasásra.
Ebédre ettem egy tányérral a bolognaiból, amit Áron és Emőke tegnap főztek.

Itthon lepihentem és mindent intéztem, amit a neten és telefonon keresztül intézni lehet.

Áron is Emőke is megjöttek és lementek egy nagyot sétálni a Mannával. Vacsorára a Kati néni hozta cukkinis tésztába kóstoltam bele.

Áront, bár kértem, hogy először csináljon rendet a szobájában és csak utána Internetezzen, de halogatta, hogy majd meglesz, végül este 10 órakor azt mondta, hogy inkább korábban kel fel holnap és akkor fog rendet rakni.

Bárdos Katinak üzentem, hogy meglátogatnánk, hogy konzultáljunk Áron iskolai és itthoni problémáiról.

Én még írtam egy köszönő levelet Villányi tanár úrnak, azután én is nyugovóra tértem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése