2017. február 12., vasárnap

gyulladt alkar

Reggel már nagyon fájt a gyulladt alkarom, ezért úgy határoztak, hogy onnan kiveszik a branült és hoznak rá jeget. A jég valamelyest segített, de tejesen nem apadt le a gyulladás.

A nővér kétszer is próbálkozott a másik karomba bejuttatni a branült, de nem sikerült és csak mind a ketten szenvedtünk. Ő feladta és szólt egy fiatalabb nővérnek, aki minden fájdalom nélkül, elsőre bejuttatta az új branült. Rögtön bekötötte a vas infúziót, ami hamar le is ment.


Amikor már lecsitultak a kedélyek, hozták a reggelit, amit csak balkézzel bénázva tudtam megenni.


Reggeli után felhívtam Hassant, hogy ő is támogassa, Áron járjon el a Kamellel rendszeresen pingpong edzésekre.


Posta Lacival is beszéltem a Scenic javításáról.


Délben érkezett a zöldségleves és az elmaradhatatlan krumplipüré a hamis fasírttal.


Ebéd után elindultam a napi sétámra. Áron séta közben érkezett és hozott mindenféle kaját. Azt már látom, hogy éhen nem fogok halni. A kaják közül egy kemény tojást azonnal és jóízűen megettem.


Emőke ma nem jött, mert nem érezte jól magát. Áron se maradt sokáig. Egy-két angol problémáról beszélgettünk. Ő elmondta, hogy miket tanul most kémiából, azután elbúcsúzott.

Amikor hozták a vacsorát én megmelegítettem hozzá a csurgatott tojáslevest, amit Áron hozott és mindent megettem.


Ádámné Katika hívott, akinek elújságoltam, hogy a dolgok jelenlegi állása szerint, holnap mehetek haza.


Közben megjött az esti fraxiparin, de azt majd csak két óra múlva kell beadnom magamnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése