2017. február 18., szombat

Meghozták a hűtőt


Reggel persze, hogy csak nehezen vertem bele lelket, hogy induljunk el a piacra, mert nincs itthon tojás a reggelihez.
Közben hívtak telefonon, hogy ma hozzák vissza a megjavított hűtőszekrényt.

Végül ½ 10-kor tudtunk csak elindulni. Jó kis reggeli, ami csak délre lesz kész. A piacon csak füstölt tarját és tojást vettünk. Visszafele jövet Áron beugrott Leviékhez, de csak annyi időre, hogy meghívja őket.

A reggeli nem a szokásos bundás kenyér volt, mert a hagyományos kenyér mellett a saját sütésű kenyérből is megsütöttem néhányat.
Jani meghozta a hűtőt. Áron segített az átmeneti hűtőből kirámolni. Az újólag meghozott hűtő elkezdett dolgozni. Azt az instrukciót kaptam hozzá, hogy 2-3 óra múlva már be lehet rámolni a cuccokat. Erre az időre szükségem is volt, hogy a hűtőt, az összes üvegpolcát és a mélyhűtő ládákat egyenként és alaposan kitakarítsam.
Áron csak nagyon keveset tanult, főleg Internetezett.

Délután átjött hozzá Levente és együtt mentek el kutyát sétáltatni.
A kései ebédhez a mélyhűtőből megmelegített csirkelevesnek egyáltalán nem volt sikere. Megettem ugyan, de főleg a Manna kedvéért, hogy neki jusson egy kis csirkeaprólék.
Az ÉHSZAKOK receptkönyvet megtoldottam a Főzési tanácsok fejezettel és így elkészült a 37.-ik bővített verzió. Rögtön elküldtem belőle egy példányt A. Gábornak és Kőkutyának.
Áront csak nagyon későn tudtam villanyoltásra bírni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése