2017. február 23., csütörtök

NISSAN Gablini


Bár csak később ébredtem, de szerintem Áron időben elindult.

Egy nagy bögre tejjel befaltam a megmaradt szendvicset és vártam Száki Sanyikát, aki ½ 9-kor meg is érkezett. El is kezdtük írni a Toyota reklamációs levelet, de ½ 10-kor már indulnunk kellett a NISSAN Gablinihez.

Konkoly úr fogadott és mind a kettőnket kezelésbe vett. Sanyikát elvitette tesztvezetésre, velem pedig elkezdte a LEAF adásvételi procedúrát, ami nagyon hosszadalmasra sikerült, de úgy néz ki, hogy hasznos volt, mert talált egy teszt autót, ami a másfél milliós támogatáson és a 600.000.- forintos Nissan kedvezményen felül 6000 km futásteljesítménnyel, mint bemutató autó, további 1,5 millióval lenne olcsóbb és három hónap múlva átvehető lenne. Így a 10, 9 milliós listaárú méregdrága autó ára: 7.300.000.- még mindig nagyon drága, de már kezd közelíteni egy elviselhető  szinthez.

Sanyikának a tesztvezetés után is nagyon tetszett az autó és azt mondta, megbeszélik otthon.

Amikor hazaértem, Katika hozott át ebédet, nem törődve azzal, hogy a főtt karfiol is rajta van a diétás tiltólistán, én pedig a felét könnyelműen megettem.

Amikor Áron hazajött, elmagyarázta, hogy az a tanár hibája, hogy ő ma a Dráma és Tánc -ból miért kapott csak hármast.
Áron megvacsorázta a rántott karfiol másik felét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése