2017. február 2., csütörtök

Második felvonás


Otthon vagyok. Felhívtam a Mestervonalat, akik nagyon rövid idő alatt kiérkeztek és el is végezték a mosdókagyló összefolyó javítását. Emőke lement, pénzt kiváltani, de végül erre nem lett szükség. Emőkéhez is átmentek a mesterek, mert panaszolta, hogy probléma van a bűzelzáróval.

Napközben Katika hordja be a kajákat. A frissen készült csirkelevesből csak egy kanállal ettem, mert bár tartalmas, de túl zsíros volt. Viszont nagyon ízlett a mézes almakompót és a főtt krumpliból is kóstolgattam.

Amikor Emőke hazajött, még neki is eldicsekedtem, hogy megettem a felporciózott sütőtököt.

Azután, mint derült égből a villámcsapás jött a hasmenés, amiből azonnal kiderült, hogy ez egy gyomorvérzés. Emőke még konzultált a doktorékkal, azután kihívta a mentőt.

Áron rakta össze a készenléti csomagot, a mentősök pedig öltöztettek.

Emőke lányom még lekísért a kapuig, azután a mentő egyenesen vitt a Tétényi úti kórházba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése