2017. február 10., péntek

Péter életmű díjai


Nyugodt reggel, 7-kor vizit.
A reggeli nagyon visszafogott volt. Egy szelet kenyér és egy fél kávéskanálnyi vaj.

Beadtam magamnak a Fraxiparint. Utána bekötötték a vas infúziót.

Pacher Péter hívott. Elmondta, hogy milyen életmű díjakat vett át a legutóbbi egy héten, amiknek őszintén örültem.

Ahogy lement az infúzió, jött a gyógytornásznő és hozott nekem egy botot, hogy néha azzal sétálgassak.

Ebédre végre nem krumplipüré volt, hanem a zöldségleves után tökfőzelék.

Rudolfot elvitték mellőlem műteni. Csak egy kézszorítást és egy telefonszámot váltottunk.

Megjött Emőke és végre sikerült a doktor úrral az állapotomról beszélgetnie. A doktor úr megerősítette, hogy hétfőn a hasi ultrahang után hazamehetek.

A doktor úr a nővér asszisztenciájával kiszedte a fejsérülésemből a varratokat.

Áron 1/2 4 körül érkezett a suliból és minden órájáról beszámolt, de olyan izgalmasan, hogy az irodalom beszámolója után elhatároztam, hogy még egyszer el fogom olvasni az Antigoné-t.

Amikor már egyedül maradtam, elő vacsorának megettem a második baby ételt, a vadas marhát rizzsel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése