2020. április 23., csütörtök

Emőke és András látogatóban

20200423 csütörtök

Már kezdem megszokni, hogy túl korán ébredek. Ma ez nem sokkal pirkadat után 1/4 6-ra sikerült.

Nem tudni mitől (erre talán sose fogok rájönni), de elkezdtek motoszkálni a fejemben Ady Endre: Proletár fiú versé-nek sorai és, hogy ellenőrizzem, jól emlékszem-e a sorokra. rögtön rákerestem.

Még frissiben megírtam és elküldtem a levelem Áron osztályfőnöknőjének.

Tudom, hogy ez naiv optimizmus, de nem fogom a reggeli után megállni, hogy ne vessek egy pillantást a veteményekre és a palántás poharakra. "A gazda szeme hizlalja a disznót."

Emőke azt írta, lehet, hogy délután lejönnek Andrással.

Megjelent Hunor, hogy ő mégis szeretné levágni a füvet. Mondott mindenféle magas árakat, de én ragaszkodtam az eredeti óradíjhoz.

Se a benzin motoros, se az elektromos fűkasza nem működik megfelelően.

Azután megérkezett Emőke és András.  Hoztak nekem Szigethalomról hamburgert. Az autót felkötötték a töltőre, de az nem biztos, hogy egyáltalán volt-e vezérelt áram.

Szerintem András lecserélte a téli kerekeket a nyárira.

Én mindenesetre lepihentem.

Utána megmelegítették a hamburgert, amit hoztak. Emőke kiporszívózta az autót.

Azután András és Emőke is elindultak haza. Útközben még bejelentkeztek.

Hunor még egy darabig előadást tartott az aquaponiás rendszer elhelyezését illetően, azután ő is elment haza.



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése