2020. április 10., péntek

Spagettis rántotta

20200410 péntek

Hétkor ébredtem, de 1/2 8-ig csak a notebookkal voltam elfoglalva. Úgy látszik, hogy már éhes vagyok, mert a legérdekesebbnek Tímea barátom és olasz tanárnőm Olaszországból küldött "Spagettis rántotta" receptjét találtam.

https://www.youtube.com/watch?v=Tb2bEaVdjl8&feature=share&fbclid=IwAR2Xsg6vw__bbY6km5PGJ1i1yNR-ct17BclC9CwKMl0jNUN_AiQeHQ2D_0

Ezt most nem tudom kipróbálni, mert se mozarella, se parmezán sajt, se sonka nincs itthon, de előbb-utóbb biztosan sorra kerül.

Ebédre a hűtőből vettem ki egy félüveg levest. Az íze már nem olyan volt, mint amikor készült, de meg lehetett enni.

Ahonnan nem a koronavírus, onnan a vele kapcsolatos hírek jönnek. Úgy hallom, hogy a Húsvéti ünnepekre megszigorították a kijárási tilalmat. Engem nem érdekel, mert nem járok ki sehova maximum a kertbe.

Való igaz, hogy késő délután még elrollereztem a Dobos ABC-be, de csak beadtam a hátizsákom, a bankkártyám és a rendelést (1 kg  krumpli, 1 liter tej és egy üveg unikum).

Hazaérve feltettem a paprikás krumplit főni. Közben hívott Emőke lányom, hogy hétfőn Áronnal együtt lejönnek Dömsödre, aminek nagyon megörültem.

Már a vacsora is jobban ízlett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése