2020. április 19., vasárnap

paradicsom palánták

20200419 vasárnap

1/2 8-kor kezdődik a nap. Azt, hogy hűvösre fordult az idő, a www.idokep.hu is megerősítette..

Minden ellenkező tervvel szemben nekiduráltam magam és elkezdtem felásni a konyhakertet. A régi karókat kihuzigáltam, a gyomot kigereblyéztem és sorra egyenként elültettem a tegnap vásárolt paradicsom palántákat.

A közbenső pihenést arra használtam, hogy megreggeliztem.

Elég későn kezdtem az ültetéshez, mert a hat palántából még csak hármat ültettem el, amikor elromlott az idő és eleredt az eső, amitől be kellett menekülnöm a házba. Amikor ezt látta a Jó Isten, rögtön félbeszakította a szemerkélő esőt és kisütött a nap. Így azután mind a hat palántát el tudtam ültetni.

M. Szilvi hívott viberen. Elég közvetlen kollégák voltunk a Csepel Autógyárban. Emlékeim szerint többször is együtt utaztunk a Skóciai CUMMINS motorgyárba. Jó volt őt ismét hallani, mert már kb. 30 éve nem beszélgettünk.

Emőkét és Áront hiába vártam Dömsödre finom falatokkal, csak nem jöttek.

Nekem holnap még hátra van némi meló és mezőgazdasági tevékenység és csak utána tudok majd elindulni Gazdagrétre.

Most, hogy lassan este hét óra van elkezdem készíteni a vacsorát. Egy, a mélyhűtőből elővett korábban bepanírozott csirkecomb és felszeletelt krumpli került a sistergő serpenyőbe. Tálalás előtt egy kupica unikum, a sültekhez pedig kovászos uborka és utána sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése