2020. április 16., csütörtök

kerti elmaradások

20200416 csütörtök

Már megint hajnali 1/2 4-kor ébredtem fel és már nem tudtam visszaaludni. Kénytelen voltam az elmaradt levél válaszaimat bepótolni.

Átutaltam a PPZ012 zöld Nissan-nak a Casco-ját.

Lementem reggelizni, majd elindultam a Gyógyszertárba, mert elfogyott a Venotec tablettám. Kint nyarat ígérő idő van.

Napközben próbáltam intézni az elmaradásaimat. Lassan nincs is más dolgom, mint aggódni a családomért és a barátaimért.

Este hatkor estebéd. Még mindig van mit megmelegíteni a lencselevesből.

Emőke lányom átérezve, hogy milyen gödörben vagyok, felcsillantotta a reményt, hogy itt Dömsödön csinálunk majd egy csodakertet.
Nagyon jó lenne, pedig én csak arra utaltam, hogy a kertben is nagy elmaradások vannak. Mág nem keltek ki a konyhakert palántái.

ami miatt szombaton abból is készeket kell majd venni és nem ültettük el a gyógynövény magokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése