2020. április 28., kedd

Quamatel

20200428 kedd

6:30-kor ébredtem.

Egy új hír, ami mindenkit felébresztett:

http://www.atv.hu/kulfold/20200427-gyomoreges-elleni-gyogyszert-tesztelnek-a-koronavirus-ellen-new-yorkban/hirkereso

Szerintem Magyarországon öt perc múlva már hiánycikk lesz a Quamatel.

Még mindig az elektromos (esetleg az akkus) fűnyíró témája lóg a levegőben. Az akkusnál minden cég sumákol az árral (az akku és a töltő nincs az árban). Kinéztem egy Einhell típusút a www.szerszamkell.hu oldalon.

Bundás kenyeret reggeliztem császárszalonnával, utána tejeskávé.

Délelőtt a teamviewer-en keresztül segítettem B. Anikónak egy webshopos beszerzésben. Az Amazon nem volt készséges a Magyarországra való szállításban, így azután a Baaggoodtól rendeltük meg az árut.

Este megettem a csirkeaprólék leves utolsó maradékát. Kicsit sós volt, de a mellé evett pirítós ezen is segített.

A. Gábor átküldött egy új filmet a Wesendit-en keresztül. "Az élet mindenáron" című filmet rögtön kicsomagoltam (unzip) és meg is néztem. A film első fele nagyon felkavart.
Tartottam egy kis szünetet és közben lementem egy kis pótvacsoráért, majd folytattam a mozit. Nehéz volt újra kezdeni, de végül mégis tetszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése