2020. április 1., szerda

Palacsinta Áron napra

20200401 szerda

Nyolckor ébredtem. A hírekből itélve annyit érzékelek, hogy a koronavírus járvány kezd átcsapni tömeghiszttériává, amit csak úgy tudunk csillapítani, ha leegyszerűsítjük az életünket.

Még a reggeli előtt egy-két utalás (Sion Security, SCA), csak, hogy ne nyomja a pénz annyira a zsebemet.

A mélyhűtőből elővettem egy zacskó sertéskörmöt, az éléskamrából néhány szem krumplit és egy felaprózött vöröshagymával odatettem főni. Kapott még sót, szemes fekete borsot, de sajnos egész köménymagot nem találtam.
Egy óra múlva finom ebéd kerekedett a lábosban. Kár, hogy nem volt itthon semmilyen savanyúság (se saláta, se uborka) hozzá.

Írtam Alexnek egy hosszabb levelet, hogy én mit módosítanék a Sun Contracting AG. rendszerén.

Délután elővettem a maradék lisztet és elkezdtem palacsintát sütni. Sikerült úgy sütnöm, hogy egyik sem égett oda. Megtöltöttem saját termésből készült baracklekvárral és csemegéztem. Sajnálom, hogy Áron nincs itt, holnap lesz a névnapja, biztosan nagyon ízlene neki.

Este Béla kimászott a sok munkája alól és elmagyarázta, hogyan kell ezeket a lépte-nyomon felugró oldalakat kitessékelni a gépről.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése