2020. április 22., szerda

kései palántázás

20200422 szerda

Nem sokkal nyolc óra után ébredtem, de azután egészen 9-ig engedtem a sürgős lustálkodásnak. Publikáltam a tegnapi blogot és konstatáltam, hogy azoknak még mindig van 5-10 rendszeres olvasója.

Megnéztem Tímea és António Olasz online videóját és átküldtem Áronnak is. Utána még rátettem egy Duolingót is. Két betartandó mondás van:

- Maradj otthon,
- Ne hagyj ki olaszból egy napot se.

Lementem reggelizni.

Délelőtt még adtam egy-két kannányi vizet a szomjazó paradicsomoknak.

Alul lukas poharakba (10 pohár) telepítettem a tegnap este óta nedves szalvétában áztatott csípős paprika magokat. Utána még szétültetettem a Gulyáséktól kapott  palánta kezdeményeket. Nem fogok levesenként ezreket költeni csak a zöldségekre. Közben még egy nagyon jót napoztam.

Ahogyan azt tegnap ígértem ma is átvittem két kannányi vizet Emőke ültetvényeire. Igaz, hogy közben a  dzsumbujban kétszer is elestem. Lehet, hogy már nem vagyok húsz éves?

Az édes burgonyával együtt sült csirkecomb finom lett, de csak a felét tudtam megenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése