2020. április 12., vasárnap

Nagytakarítás

20200412 vasárnap

Hunor és Miki nem 7-re érkeztek, ahogyan ígérték, csal nyolcra, de azonnal munkához láttak. Én már addigra elbántam néhány faággal, de még sok van hátra.

Az emeleten kezdtek és onnan jöttek lefele. Amikor  fenti szintet befejezték, kávészünetet rendeltem el,

Délelőtt áthívtam Bénit (mindkettőnkön maszk), hogy válassza ki melyik lakatot szeretné húsvéti ajándékként megkapni, ugyanis Zoli bácsi hagyatékából 5-6 lakatot sikerült a kulcsaival összepárosítanom.

Anika küldött át kétféle süleményt is, édeset, meg sósat. Még csak a sósat kóstoltam meg, de a nagyon ízlett.

A visszatoloncolt könyvespolcra visszakerültek a korábban leszedett könyvek.

A fiúk délután háromkor hagyták abba a munkát. A leválasztott szobát is rendbe rakták.  Közben én elkészítettem a negyedik kantnilécet és fel is erősítettem, szilikon gumival. Szerintem, holnap reggelre teljesen  megköt.

Hunor kérte, hogy a ma végzett munkáért számoljunk el. Elkísértek az ATM-ig. 7 óra munka a megállapodás szerint 21.000.- Ft.

Még hátra van az alsó szint a konyhával és a nappalival, de az majd holnap.

A heti duolingót sikerült túlteljesítenem (360 XP, a napi norma 50)

A vacsora egy kissé eltolódott. Már majdnem 10 óra, amikor megmelegítem a sonkalében főtt tésztát és mellé egy Anika féle sós virslivel tűzdelt szendvicset eszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése