2020. április 13., hétfő

Emőke és Áron látogatóban Dömsödön

20200413 hétfő

A húsvéti locsolkodás elmarad.

Már 8 óra előtt felkeltem, mert a fiúk tegnap azt mondták, hogy korán jönnek. Nyolcra meg is jöttek. Próbáltam mindenben segíteni, hogy mire Áron és Emőke megérkeznek, már az alsó szinten is rend legyen.

Az utcára néző smaragdfa melletti nagy faág kupacból hiába hordom már három napja felfűrészelni az ágakat, a kupac csak nem akar csökkenni.

A pakolászás közepette bekaptam egy Anika féle süteményt és egy tejeskávét.

Judit és Józsi visszahozták a lenyitható ágy kölcsönadott betéteit és elvitte az adomány ruhák egy részét.

Emőke  12-kor írt, hogy elbizonytalanodtak, jöjjenek-e vagy sem, de végül úgy döntöttek, hogy lassan elindulnak.

Felhívott K. Péter volt kollégám és barátom. Nagyon jó volt  vele a hosszú kihagyás után beszélgetni, főképp a családjainkról.

Amíg Áron és Emőke megérkeznek egy duolingó és borotválkozás.

Nagy örömömre nemsokára megérkeztek. Emőkének tetszett a ház belső állapota. Hoztak Persil kapszulát, így rögtön el tudtam indítani egy mosást.

Áron javasolta, hogy játszunk egy sakkpartit. Mondanom se kell, hogy ő nyert.

Utána Emőke Áront rögtön ráállította a két számítógép összeszerelésére, miközben mi kimentünk a Duna partra sétálni és gyönyörködni a Dunai képekben.

Áron többnyire hallgat Emőkére, mert ő szigorúbb vele, mint én.

Amikor elindultak haza, velem még tettek egy kőrt az ATM-ig és vissza. Szomorúan búcsúztam tőlük, de bearanyozták a napomat.

Bénitől megkaptam kölcsönbe a Duna kulcsot és az segített megtalálni a sajátunkat.

A mosógép befejezte a mosást, mindent ki tudtam teregetni.

Este megmelegítettem magamnak egy adagot a lencselevesből és egy másik adagot betettem a  dobozba és már csak fel kell címkézni és mehet a mélyhűtőbe (ha ott van még hely). Ennyi még volt.

Még egy esti búcsú Duolingo, hogy az olasz se felejtődjön, azután villanyoltás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése