2020. április 25., szombat

kapcsolat

20200425 szombat

Csak azért keltem nem sokkal 8 óra után, mert Hunor tegnap bejelentette, hogy ma 9-kor jönnek felmérni a Zsolti féle telket, hogy össze tudjanak állítani egy árajánlatot az aquaponiás építményre.

Rögtön kimentem füvet nyírni, de ezzel a folyton leálló 900 W-ossal egy kínszenvedés dolgozni.
11-ig nem jöttek az urak, mert Hunor megbízhatatlan, olyan link, mint egy véres hurka.

Ami Áron és köztem van, az nem egy normális gyerek szülő kapcsolat. :-(

Délben készítettem magamnak egy finom húslevest (a fűszereken és a cérnametélten és a krumplin kívül volt benne egy velős csont és csirkeaprólék.)

A. Gábor átküldött négy filmet a Wesend-del. Megjöttek, letöltöttem, de a Winzip  feltartotta a kezét. Azt mondta, hogy ez 4 GB-nál nagyobb, ezzel nem tud mit kezdeni. Most megbeszéltem Gáborral, hogy akkor inkább egyesével küldje őket.

Jozsóval hosszasan beszélgettem a magyar oktatásban működő pedagógusok szakmai felkészültségéről és majdnem minden részletkérdésben egyetértettünk.

Estefele megint készítettem tejfölös pirítósra tett sült sonkát, mellé csípős paprika és hozzá egy kevés vörösbor.

A duolingóban, akármennyire igyekeztem nem jött össze szombat estére a 300 XP.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése