2020. április 4., szombat

házi kenyér

20200404 szombat

Nyolc óra körül ébredtem, de 1/2 11-ig tartott, amíg mindent megnéztem a neten amiről tájékozódni kivántam.

El kell indulnom sütőpapírért. (On foot or by scooter?, that is the question) A rollerre szavaztam.

Kicsit bizonytalanul, de elindultam a Dobos ABC-be. (Sütőpapír, Unicum, tej, húsos szalonna, három túrós sütemény és főző kolbász.)

Hazaérve reggeli és néhány dolog helyrerakása az asztalról. Kezdődjön a rendcsinálás.

A kenyértészta még mindig nem indult duzzadásnak, ezért egy fél élesztőt cukros langyos tejben felfuttatva belekevertem és türelmesen várok.

Átutaltam a Telekom otthoni szolgáltatást.

Az asztalról való rendcsinálást olyan fokra fejlesztettem, hogy még az asztalterítőt is belevettem a nagymosásba, nehogy holnap, amikor jön Emőke és Áron, szó érje a ház elejét..
Amikor lejárt  a mosógép, a cuccok egy részét a kúp alatt, a többit a szauna eőterében teregettem ki.

A DNK házi kenyérsütés ízéről még nem tudok beszámolni, de arról már igen, hogy ha  ezt otthon készítem, akkor az órabéremet  és az elhasznált villamos energiát figyelembe véve kb. tízszer annyiba kerül a kenyér, mintha venném.

Most levettem a fedőt a kenyér sütő lábasról.innen még 20 perc.

A kenyér nagyon finom lett. Ki nem szarja le, hogy mibe került. Az unicum is sokszor annyiba kerül, mint az ásványvíz, mégis azt vesszük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése