2014. december 10., szerda

Applis úr Budapesten

Amikor Áron elindult a suliba, felkeltem és belenéztem a leveleimbe. A tinydeal válaszolt és hosszú levélben, különböző tanácsokat adott a hiba elhárítására, amit pontosan végrehajtva sem szűnt meg a hiba. Mielőtt ugyancsak hosszan reagáltam volna bevágtam egy kiadós reggelit. Utána a magam módján vettem magamnak egy angol leckét, miután ma nem megyek brushupra. Nem szeretnék se Möcinek, se magamnak kellemetlen helyzeteket teremteni. Ebédre megmelegítettem magamnak a nyugger lebbencs levest és kivettem a mélyhűtőből két kacsaszárnytőt felengedni azzal a szándékkal, hogy vacsorára Emőkének és Áronnak megsütöm. Leültem a TV elé és angol hanggal, angol felirattal elindítottam a Kalifornia c. film DVD-jét. A történet meglehetősen brutális, úgy hogy a felénél abbahagytam, majd holnap folytatom a mozit. Elli átküldött egy anyagot a gyömbér jótékony hatásairól, ami annyira meggyőzően hangzott, hogy azonnal lementem a CBA-ba és a hozzá nem értésemből fakadóan egy darab csicsókát mértem le gyömbérnek. Meg is lepődtem, hogy milyen sokba kerül, (1 kg 2000.- forint). Amikor Áron korábban hazajött, mert elmaradt a zongora órája, megbeszéltem vele az esti programot és a kacsaszárnytőt jól megfűszerezve a felszeletelt csicsókával, hagymával, fokhagymával beletettem egy sütőzacskóba és bedugtam a 200 fokra előmelegített sütőbe. Úgy indultam el, hogy kettőjüknek megterítettem és minden érintettnek szóltam, hogy a kacsa öt perc múlva készen van. Este Applis úr és Fetzer úr társaságában elmentünk az Arany Híd nevű kocsmába. Applis urat már rég nem láttam, jó volt vele újra találkozni. Ilyenkor eszünk, iszunk és beszélgetünk. Applis úr legtöbbször 1991-től kezdi a történeteit. Este 10 órára értem haza és bár Áronnal és Emőkével is megbeszéltem, hogy Áronnak 8-kor takarodó és legkésőbb 1/2 9-kor villanyoltás, még mindig fent volt és Internetezett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése