2014. december 8., hétfő

Új tablet

Adri írta email-ben, hogy kokettált egy Kínából rendelhető mini kamerával. Erre fogtam magam és nem is kérdeztem meg, csak Pikk-Pakk helyette, de neki megrendeltem. Reggelire behoztam az erkélyről egy tányér kocsonyát, csináltam hozzá két szelet pirítóst és hozzá egy tejeskávéval nagy reggelit csaptam. Utána úgy indultam a postára, hogy elintézve a csomag feladást még elérjem a Sasadi úti megállóban a 10:09-es TESCO járatot. Jól időzítettem, mert szinte csak néhány percet kellett várnom és már jött is a busz. Beváltottam az összes bónusz utalványomat és így, annak ellenére, hogy sok mindent vettem, alig kellett érte fizetnem. A visszaút már nem ment ilyen simán. Éppen, hogy lekéstem az egyik járatot. Hogy kihasználjam az időt visszamentem a TESCO-ba és a Wok 'n Go-nál megebédeltem. Dél körül megjött a tablet ára és már égette a zsebemet, alig várom, hogy megjöjjön az új, ami 3 G-s és van benne GPS is. Berencsi doktornővel megbeszéltem a holnapi vérvételt. Felhívtam Balázs Gyurit is, hogy mikorra tervezi a CT-t. Azt kérte, hogy csütörtökön hívjam ezügyben. Vacsorára megint csirkepörkölt volt tésztával és vele főtt krumplival. Emőkét is áthívtuk vacsorázni és aki rendesen megette a vacsorát az kapott egy szelet csokoládét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése