2014. december 5., péntek

Előkészületek Áron bécsi útjához

Felkelés után rendbe hoztam Áron kütyüjét, hogy telefonon elérhető legyen. Rátöltöttem a Praktikum kártyájára 1500.- forintot. Bementem a CitiBankba és vetem fel Eurót, hogy Áront nehogy a kutyák lepisiljék Bécsben. Délben leszaladtam a CBA-ba és mindenfélét összevásároltam, Áron holnapi utazásához. Emőke áthozta Mannát és nyugtázta, hogy milyen gazdag szendvicseket készítek Áronnak. Közben elmondtam, hogy mennyire szorongok. Ha ma elmegyek Dömsödre, akkor Áron le fog-e feküdni időben, kialussza-e magát, hogyan fog olyan korán felébredni, hogy beérjen reggel hatra a suliba, mert a busz, akkor indul. Emőke nyugtatott, hogy én nyugodtan menjek csak Dömsödre, ő este figyelni fog Áronra, meg is vacsoráztatja, reggel pedig nem lesz semmi probléma. Annyira megnyugtatott, hogy Áronnak mindent kikészítettem a konyhaasztalra (fényképezőgép, üdítő, 11 €uro), és még egy levelet is írtam: "szendvicsek a hűtőben, vigyázz magadra, csók apa." és máris indultam. TESCO-ban leadtam a PET palackokat. Vettem sertéskörmöt, zöldségeket, unicumot, sört, étolajat és konyhai papírtörülközőt, meg egy fél grillcsirkét. Manna Dömsödön már alig várta, hogy kiszabaduljon a hordozókájából. Amikor leértem, már jól be volt fűtve, de erről nem volt kinek eldicsekedni. Azonnal feltettem a kocsonyát főni, hogy még ma este ki tudjam tenni az istállóba. Tudtam, hogy ha most azonnal nem kezdek neki a mosogató alatti bojler installálásának, akkor el fog húzódni hetekig, esetleg hónapokig és azt nagyon nem szeretném. A furcsa, hogy szinte ötpercenként arra gondolok, hogy Áron... még el sem indult Bécsbe és már nagyon hiányzik. Négy tiplivel rögzítettem a bojlert és a flexibilis csövek bekötésénél sem lett szivárgás vagy csöpögés. Sikeresen befejeztem a szerelést, de a rendetlenséget és a koszt már nem volt kedvem felszámolni, mert már majdnem 11 óra volt. Szétporcióztam a 14 tányér kocsonyát és egyenként vittem ki az istállóba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése