2014. december 22., hétfő

Ráckeve Aqua Park

Viszonylag későn keltünk. Ági telefonon érdeklődött, hogy jöhet-e takarítani. Úgy határoztunk, hogy elmegyünk a ráckevei fürdőbe, hogy ne lábatlankodjunk Áginak a takarítás közben. Gyorsan odatettem a reggelit (virsli és lágy tojás), hozzá egy kis prágai sonka, abált szalonna és egy kis csésze kefir. Próbáltam Áront és nagyit is rávenni, hogy igyekezzen az indulással, de Ági mégis előbb érkezett, mint ahogy mi el tudtunk volna indulni. Megígértem, hogy mi hamar lelépünk, hogy ne zavarjuk a takarításban. Odafele jó érzékkel vettünk egy kerek kárpát kenyeret, mert visszafele jövet már zárva volt a vegyesbolt. A távolság a ráckevei aqua parkig pont 10 km volt. A fürdőben két nyugdíjas és egy diákjeggyel 3300.- ból megúsztuk a beugrót. A fürdő a tisztaságával rögtön jó benyomást tett ránk. Nóra nagyi rögtön a közepesen melegvízü medencében kezdett. Mi Áronnal úszóversenyt rendeztünk. amiben én az előkelő második helyezést értem el. Azután mi is kipróbáltuk a melegvizes medencéket, majd visszatértünk a 25 méteres úszómedencébe. A büfében megittunk két kávét, itt tudtam meg, hogy a két lány közül a Tóth Andi lett az első az X-Faktoron, majd úsztunk még egyet és bementünk az öltözőbe. Hazafele beugrottunk egy TESCO-ba, hogy megvegyem az alapanyagokat a görög salátához. Otthon teljes erőbedobással készült az ebcsora. Áron három részre porciózta a tegnapi csirkeaprólék levest, amíg én elkezdtem sütni a buffallói csirkeszárnyakat. Nóra nagyinak a görög saláta készítése maradt. A csirkeszárny sütése mellől adtam az utasításokat, hogy mikor mit tegyen bele. Egy-két unicummal vezettük be a vacsorát. Nagyon finom lett és halálra zabáltuk magunkat. Utána leültem ugyan a TV elé, de az nézhetetlen volt. Este még felhívtam Babát, mert már régóta kéri, hogy ne csak írásban válaszolhassak, hanem hívjam fel. Möci levélben ajánlott egy filmet a youtube-on ("Kánon visszafelé"), amit még lefekvés után megnéztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése